måndag 23 december 2013

BILDER FRÅN INSPELNING MED WILDEST WONDERLAND; BURLESQUE ELD PÅ MELT

Jag och min kollega Varga (Wolfie Wunderbar) uppträder ju ihop i eldburlesqueduon Wildest Wonderland. Vi har, som några säkert vet, börjat spela in vår promotionvideo. Vi tog hjälp av supersnälla Devine med filmningen. De första klippen filmades på melt och vi hade en superfin statistpublik. Jag har precis fått ändan ur vagnen och plockat ut lite stillbilder ur filmklippen, så att ni kan få en sneak peak på vad vi höll på med. Här kommer en bildkavalkad i varierande kvalitet:


 Lite eld i handflatan; Puss :)


 Samkoreograferad fakir och eldslukning...


 Vi brann på tungorna, tände eld på publikens drinkar...

 Varga klädde av mig mina strumpor...




 Dansade med höga hattar och brinnande solfjädrar i glitter och spelkortsregn med inslag av bananer...


Och så blåste jag lite eld förstås...

Vi tackar MELT burlesque bar å det djupaste; ni är underbara som lät oss låna era lokaler! Förresten borde alla gå dit och äta. De har världens mest gudomliga brunch, och all annan mat är helt otrolig den också förresten. Konceptet är att man ska dela på mat och drinkar och de har alltid något som händer, som champagnekväll, blind vinkväll, burlesquebingo eller showkväll.

Och TACK Devine för allt jobb med filmingen, bästa du!

Tackar även vår fantastiska statistpublik. Ni var grymma, utan er; ingenting.

Det kommer ta tid innan den färdiga videon kommer ut, jag ska ju operera  knäet och så. men jag säger till när det händer.

Nästa inlägg blir nog någonting om helgen skulle jag tro.

///Linnea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar