söndag 23 februari 2014

JAG ÄR I EXPRESSEN, HAR TRÄNINGSVÄRK I TUMMEN OCH VILL KUNNA DANSA IGEN

Så, då har det varit lördag och jag hittade mig själv i en intervju i expressen. Jag tänkte att jag lägger upp en bild, hoppas ni kan läsa på ett ungefär iallfall. Jag tycker hon skrev precis som jag hade sagt, verkligen. Duktig på att återge, jag känner igen mig själv. Dock lustigt: observera hur "snyggt" min klänning är utklippt på höger sida...




...Så. Jag trollar vidare. Övat på tre korttrick idag. Ett sätter  jag tydligen himla bra verkar det som, och ett till som jag fnulat ihop själv verkar börja fungera det också. Dock det här med att spruta kort mellan händerna, så att säga; helsike vad jag har fått träningsvärk i tummen! Det börjar sätta sig nu efter en dags konstant sprutande (herregud vad det där låter fel), men jag tror jag spänner mig på något konstigt sätt i tummen. Aj.

Längtar tills jag kan börja öva på de större numrena med mer scenmagi.  Och över huvud taget för uppträda igen. Må det gå undan! Jag undrar om Mr A vet hur mycket han gör för mig när han tar sig an mig med det här.

Helgen har varit i allra högsta grad social, och snart kommer mitt band och spelar musik med mig här hemma! Åh som jag har saknat dem!

Imorgon är det först sjukgymnastbesök och sen dags för att spela in ett avsnitt av talkshowen Boudoir Sockerdrickaträdet  (http://www.youtube.com/channel/UCGnq_LmEClEOUyHFX6i1c7A <-- vår kanal på youtube) och vi har även en hemlig gäst med oss då! Hoppas jag klarar min utmaning, hujeda mig.
Ha det kalas!

2 kommentarer:

  1. Å vad mysigt att bandet kommer idag. Har du Expressen hemma så att man kan få titta?
    Kram från I

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, jag svarade ju på förra inlägget. Jag har expressen, det är bara kika nästa gång vi ses!

      Radera