måndag 1 februari 2016

KABOOM! SNART FLYTTAR JAG!

Jobbeli jobbela.

Morgonen började med att jag försov mig. Så jäkla dumt. Dock var det ju SOL på vägen till jobbet och jag fick vårkänslor. Känns realistiskt såhär sista dagen i Januari, eller hur?

Vi köttar järnet och producerar så det ryker. Jag har utnämnt konferensrummet till mitt alldeles egna kontor. Säkert jätteuppskattat:




Helgen var himla fin. I fredags var jag i min villa i Axelsberg för att packa. Jag ska nämligen flytta ihop med min Wezz och om en månad tar Anna över min villa! jag, stefan, wezz och anna käkade middag ihop, jag packade litegrann och sen kom Pelle över. Vi drack rom och cola och spelade spel i resterna av min boudoir, så himla mysigt!

I lördags arrangerade Wezz Syntax Error och jag fick höra att jag har varit med i den där dokumentären om spelmusik som sändes på SVT: blippblopp. Har inte sett den själv ännu och är lite rädd för hur man ser ut haha! Borde väl spana in den ikväll kanske.

Snart tänkte jag stänga igen jobb-butiken för idag. Vi har konceptat järnet här på en för mig nygammal kund, hoppas verkligen vi får det uppdraget, kampanjen skulle bli precis hur kul och bra som helst verkligen! Berättar mer om det händer.

Nu ska jag springa iväg och träffa pelle en stund!

Tjingeling så länge!
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar