onsdag 10 februari 2016

OCH VI SKRATTADE NATTEN IGENOM TILL TONERNA AV TYP LAMBADA

Helgen var sådär oerhört fin.

På fredagen passade jag på att glida till Wezz jobb efter att jag själv slutat jobbet. Varga joinade också och vi ramlade in i några kollegors ost, semla och vinkväll. Sen bar det av till Betssons after work där vi spelade spel och dansade framför fåniga animeringar projecerade på skärmar.


Sen bar det av mot gamla stan där massa lastbilar höll på att bygga århundradets snöberg utanför slottet.

Lördagen började med att in fina Wezz hade lagat lunch till mig. Japp, jag vaknade runt 12.



På kvällen gick vi till Nytorget för att möta upp Ilan. Vi hade tänkt gå på cafe string men de stängde redan klockan sju, så det blev tapas och vin på underbara El clasico istället. Efter käket tog vi oss vidare för att sätta oss på någon bar av något slag. Det visade sig att typ ALLA stället var fulla.



Vi hittade tillslut ett ledigt hörn på Svejk och plockade fram cards against humanity som jag och W tagit med oss hemifrån. Nikita joinade också och helt plötsligt från ingenstans dök Sara och martin upp!

Vi spelade och skrattade tills Svejk stängde och kastade ut oss! Så himla bra lördag!


Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar