tisdag 2 februari 2016

NEBULOSA TUSEDAY (OCH VÅR KAMPANJFILM LIGGER PÅ TRENDAR.NU)


Så var det tisdag, och igår hängde jag med Pelle.

Temat för dagen är Nebulosa, alltså såna där färgsprakande rymdmoln och lite det här skissar jag på på jobbet just nu:



Får ju förstås inte alls berätta vad det ska vara till för något ännu, men i allafall.

Jag upptäckte nyss någonting jätteroligt! En kampanj vi gjorde i höstas ligger på trendar.nu och ligger på 4e plats :D!

Jag har alltså tänkt att jag skulle visa lite vad jag pysslat med på jobbet under hösten och jag börjar med Microsofts Windows 10kampanj för uppgradering, "the upgrade experience" som vi tog fram och som har gått väldans viral.

Kampanjen, som är av guerilla-prank-typ har hunnit vara på en busshållplats i Stockholm samt på Dreamhack och there is more to come.

Vi börjar med busshållplatsen!



Och en länk till trendar-sajten.

http://trendar.nu/video/windows-10-en-uppgradering-i-rusningstrafiken

I övrigt är jag så jäkulskt sugen på att lira musik så jag vet inte riktigt vad. Nu vet ni!

Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar